piątek, 12 sierpnia 2011

VPython


Hai all!
Od niedawna bawię się bardzo ciekawym silniczkiem 3D. Stworzony został na potrzeby tworzenia symulacji fizycznych. Nie jest to więc silnik gier, aczkolwiek jest kilka ciekawych* ;) Boli mnie jednak jak słabo stworzona jest dokumentacja: kilka "lekcji" o podstawach, dość dobre jednak nieliczne video-tutoriale...
Jedno z "zadań domowych" które dla treningu zrobiłem:
Kod:
from visual import *

ball1=sphere(pos=vector(2,0,0),radius=0.25,color=color.red)
ball2=sphere(pos=vector(1,2,0),radius=0.25,color=color.orange)
ball3=sphere(pos=vector(0,0,0),radius=0.25,color=color.blue)
arrow(pos=vector(0,0,0), axis=ball1.pos-ball3.pos,color=color.yellow)
arrow(pos=vector(2,0,0), axis=ball2.pos-ball1.pos,color=color.white)
arrow(pos=vector(1,2,0), axis=ball3.pos-ball2.pos,color=color.red)
Linczek do strony projektu

*np. pewna demonstracja vspace

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty